Konstblogg

Som sagt detta är då mitt första inlägg i min nya-konstblogg!
Sedan jag var liten har jag alltid älskat att teckna och måla och så fort jag inte hade något att göra eller ville fly undan verkligheten så satt jag med en penna och ett ritblock i handen.

Mycket utav min konst består just av den lite mer magiska,mörka och gothiska världen...mycket melankolik och sorg men även hopp försöker jag arbeta tillsammans med och skapa någon sorts egen liten värld av mina bilder.

Jag använder mig mycket av material som tunna tunna spetsiga färgpennor för att få fram exakta skuggor,konturer och detaljer.

Ja...det är väl det jag har att säg till att börja med...

Hoppas ni läser min blogg,sprider vidare,tar beställningar-YOU NAME IT!

Tack på förhand

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0