Målningar

Tänkte visa några av mina målningar som jag gjort hittills och berätta lite om var och en
Butterfly madness
Denna målning har jag gjort utifrån mig själv.
Som ni ser är flickan misshandlad,men fjärilarna ger henne hopp.
Man kan bli "Misshandlad på olika sätt och jag har haft stunder i livet förut då jag blivit känslomässigt nedtryckt.
Då målade jag denna bild som svar på vad jag kände just då...
Ca ett år sedan
The Death Masque
Denna var en av de första målningarna jag gjorde.
Materialet är tunna spetsiga akvarellpennor på stort växtpapper.
Denna bild visar att döden inte bara måste vara hemsk,utan döden kan även vara något vacker-därav namnet The Death Masque
The Act Of Punishing
Denna bild är nästan lite Ave Maria helig inspirerad.
Kanske är hon ett helgon i en trasig kropp med trasiga kläder,men hon ska snart bli fri från sitt fängelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0