Hej!

Idag har jag fått sova ut ordentligt efter en underbar nyårshelg :)

Fick även införskaffat splitternya pennor så jag kan fortsätta mitt arbete.
Om ni undrar vilka sorts pennor det är så använder jag Derwent Watercolour-otroligt bra pennor att arbeta med.
Så de rekomenderar jag starkt :)

För övrigt så ska jag väl om någon vecka bege mig till min kompis Mattias bands replokal och lyssna på dom...De har nämligen bett mig att teckna omslaget till deras skiva så det ska bli kul att gå dit och kläcka lite ideer tillsammans.

För övrigt så sitter jag just nu och lyssnar på Adrian Von Ziegler och tecknar på min fina lilla vampirenymph.

Sen när hon är klar har jag lite andra ideer på en annan bild...hmm ja ni får se vad det blir ;)

Ta hand om er sålänge och ha en trevlig fortsatt kväll!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0