Helgen

Tänkte berätta lite vad jag gjorde i helgen också förutom att fira 1 år med min underbara man <3
I fredags hade vi teckning på morgonen så jag snabbskissade upp ett ansikte av mig själv :)
Vi övade som sagt på själporträtt vilket var jävligt kul!!
Sedan slutade jag 11:30 vilket var väldigt skönt det med för att vara fredag just...
Så åkte med mami och köpte duk och mer oljefärg till tisdagens projekt vi börjar med då...
Nämligen ett stort självporträtt i helfigursbild,i en miljö man trivs att vistas i...
Ja,få se vad det blir!
Senare väntade jag på min älskade hemma <3
Vi stormyste till filmer medans brasan brann i spisen.
Har ju nämligen kakelugn i rummet..LYXIGT hah ;)
Bild på min skiss
Dead girls are easy
På lördagen vaknade vi upp,min fina och jag <3
Och begav oss in till stan där jag hittade en jättefin dödskallering och en navelpiercing-älskar skulls så jag shoppade loss lite och älsklingen köpte nya kulor till sin snakebite :)
Sen drog vi hem till honom och åt en god middag som hans gulliga föräldrar lagat-mmm
Såklart myste vi ännu mer vid film :)
Bild på min döhäftiga ring!
löööve it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0