Helgen

Denna helg bestod av att jag var med min underbara Philip och hans söta familj,myys var det <3

Hans söta mamma fyllde ju 50 år så vi firade det genom att först gå på fotografiska och se Nick Brandts fantastiska fotoutställning!

Otroliga bilder var det-tyvärr var det sista dagen idag...annars hade jag starkt rekommenderat den utställningen :)


Tycker denna bild av Nick Brandt är så himla söt!
Verkligen real love <3

Efter fotografiska gick alla vi och åt på restaurang B.A.R-supermysigt ställe verkligen!

Hummertallrik och musslor med pommes-MUUUMS!!

Lyxigt värre ;)

Efter det åkte vi alla hem till Philips familj och fortsatte fira lilla mami där :)

Hon blev superglad för kollaget vi gav henne!
Tyvärr har jag ingen bild men men...

För övrigt har jag och min man haft det supermysigt och framförallt sovit större delen av helgen och haft lejonkungenmaraton.
Ja man måste ju vila upp sig inför skolstart och jobb som nu har börjat idag-måndag...

Det var roligt att komma tillbaka igen och se alla välbekanta ansikten!
Men som sagt imorgon delas vi in i nya klasser så det ska bli ännu roligare och ännu fler kompisar!
woohoo :D

Och då är det som sagt mer konstinriktning jag kommer gå denna termin fram till sommaren :)

Åååh SOMMAR längtar man till nu alltså!

Aja tur att det inte är kyla i all framtid...



Avslutar detta inlägg med en urgullig bild på mig och min fina :) <3

Åh juste...jag glömde ju berätta!!!

NYTT PROJEKT PÅ GÅNG!!!!

kommer lägga upp här snart i bloggen hur jag arbetar och allt som vanligt :)

Så...hoppas alla får en fortsatt trevlig måndagskväll,bye

:)



Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ja! :D Det var supermysigt älskling hihi! Åh nu sitter jag här åh saknar sönder dig min egen lilla ängel <3

2012-01-09 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0