Målningar

Tänkte fortsätta berättandet lite om mina olika målningar innan ett nytt projekt påbörjas här...:)



Victoria

Denna målning gjorde jag när jag var tillsammans med min älskling Philip faktiskt :)

Så lite längre fram i livet kan man säga...^^

Vad jag vill säga med denna bilden är att...hon har förlorat sin älskade och hon söker än efter honom blödande lika röd som den blodröda rosen hon bär i munnen...
Love hurts...



Denna målning gjorde jag faktiskt till min kompis Clara!

Jag gjorde henne lite hälften levande och hälften död.
jag vill få med både den gothiska känslan med blodet och dödskallen,samt denhär lite rock`N roll feelingen på henne ;)



Gabrielle

Här har jag bara velat få med den kraftfulla starka vampyrkvinnan!
Hon bär det röda hängsmycket-hon vet vart det leder henne och hon vet vad hon vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0