SÅ ROLIGT!

Det är så otroligt roligt och jag blir så varm i hjärtat när människor får upp ögonen av min konst och verkligen vill ha en tavla eller tatuering gjord av mig!
Man blir verkligen superglad och stöttade och peppad ännu mer för då vet man att man gör ett kanonjobb!
Så TACK alla därute!!!!
Ni hjälper verkligen mig så mycket att fortsätta följa min dröm!!
:)
Lägger även upp en av mina bilder-Albino Fairy
Här har jag arbetat mycket med ljus och skugga,satt faktiskt på landet vid vattnet i somras och gjorde denna en dag då det var lite halvmulet...kände för det motivet just då-sorgsen och oskuldsfull
Varför den heter just Albino Fairy är för att jag älskar att måla kvinnor med just dessa ögon och ljusa hår.
De är så vackra och sorgsna som i en vacker djup vinterskog...

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Hela världen borde få ta del av din konst!!! För du är något så in i helsike begåvad åh duktig på att måla <3

2012-01-26 @ 00:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0