Sova...

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig...

Det har varit en underbar dag idag på stan med en av mina kära vänner Linn<3 fika+en massa skvaller och tjejsnack=<3

Sen så kom jag på att jag absolut skulle ha ett par skor från Bik Bok i rosa som självklart var slut everywhere...
Så jag släpade runt stackars Linn i avrenda jävla Bik Bok affär i hela stan :(

Svettiga och anfådda kom vi slutligen fram till Bik Bok på Drottninggatan och DÄR fanns mina fina underbara sockersöta skor i storlek 38 och rooosaaa :D *överlycklig tjej* eftersom det var de enda 38:orna kvar och de var för övrigt slut i hela stan... så jag hade tur där :)

Plus att de blir perfekta till festen imorgon <3

Min pojkväns mamma fyller nämligen 50 så jag kör på mina rosa platåskor,cremefärgad klänning och svart paljett bolero!
Som sagt det är ju paljetternas år iår och det är så SJUKT SNYGGT!!!

men som sagt nu ska jag krypa i säng :)

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0