Time

Jag har tyvärr inte hunnit blogga så mycket på senaste tiden...

men nu kommer då istället ett superlååååååångt inlägg här om vad som har hänt och skett under den senaste tiden.

Jag har börjat i en  ny helt underbar konstklass där jag fått verkligen två underbara vänner-Hanna och Rosanna <3

I min förra klass trivdes jag inte alls mycket.
Varför?

Jo för att i världen finns det TYVÄRR vissa människor som inte kan glädjas åt andra,kunna vara vänliga och ödmjuka...utan de MÅSTE hålla på och vara dryga,bitchiga o.s.v bara för att kunna stå ut med sig själva.

Vilket jag tycker är lite synd,synd om dom som inte kan se riktigt glädjen i livet haha :)

Men nu har jag iallafall bytt till en helt underbar klass där man verkligen känner att här är verkligen alla sig själva och här respekterar man varandra så det känns superduperbraaa :D



En mycket fin bild på mig och mina små gullungar,är vi inte snygga? :)

Så har vi också målat med olja nu i snart 4 veckor...

Ett självporträtt med en miljö man trivs i som jag tog upp förut om jag inte minns helt fel...eller var det kanske på fb...? hmmm...

Aja jag tänkte iallafall visa bilden som jag håller på med.


Detta är alltså i olja.
Jag har målat mig själv som vampyr

Varför?

Jo för att jag älskar maskeradtiden,gamla vackra kläder från 1800_talet
Plus att jag tycker att vampyrer är otroligt vackra varelser
och om vampyrer hade funnits-hade jag absolut varit en!


I VECKAN

Var jag min fina pojkvän,vår bästa vän Trixi och några av hennes fina vänner och såg på när våra kompisars band hade spelning!

Vilket röj det var på cafe 44.
Och VÄLDIGT svettigt...Men som sagt en minnesvärd kväll anyway :)



Nyss kom jag hem från skolan min så nu ska jag väl ta och äta något...

Sen lite senare i eftermiddag ska jag möta upp älsklingen och Trixi så vi ska väl gå och chilla lite på stan hade vi tänkt...

Sen ska jag ha myskväll och myshelg med älsklingen :)

Kanske bio och middag ^^

Ha en fortsatt underbar dag alla!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0