I`m back...

Hello igen! :)
Räknade absolut inte med att ta en bloggpause...
MEN det har varit så himla MYCKET som har hänt på senaste tiden...dels mycket i skolan med arbestprover som ska lämnas in till kommande skolor,jag har sökt och söker jobb för fullt PLUS en del privata tråkiga saker som har hänt...
Som tur är har jag min underbara pojkvän,min fina familj och mina fantastiska vänner som stöttar så då blir det lite lättare endå om man är flera <3
Tack <3
Ja förövrigt har jag lagt mina färgpennor litegranna åt sidan och börjat köra destå mer med PROMARKER.
Ett otroligt kul och unikt sätt att måla fina tuschteckningar på som blir sjukt snyggt med skuggningar o allt!
Mina senaste har varit två bilder på min favoritkvinna-Lady Gaga :D
Bilder kommer I PROMISE!!
Men nu ska jag ta och sova för imorgon ska jag vara pigg i skolan tänker jag för en gång skull och sedan mysa med min fina pojke och i helgen ska vi kanske till Eskilstuna wiie <3
Aja vi får se vad som händer ;)
Men nu vet ni att jag lever iallafall haha :)
Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0