Promarkers

Halloj!
Sitter just nu och sjunger mig hes till Loreen Euphoria-men den låten är ju så jävla vacker och bra!!! Får gåshud varje gång jag hör den ;)
Har suttit större delen av dagarna nu och tecknat med promarkers,det är så roligt!
Plus mycket lättare än vanliga tråkiga färgpennor om man nu tröttnat på det-vilken jag har...
Så istället har jag köpt upp en hel del promarkers och kör på det ett tag istället!
Detta är några av mina pennor hittills :)
Jag lovar att jag kommer köpa flera snart ;)
Fast rätt dyra är dom...
aja nu ska jag inte sitta här och skriva för mycket :p
Tänker istället lägga upp mina två senaste bilder gjorda i promarker...
Först fick jag för mig att jag skulle teckna vår kära Rihanna i lite 50-talsstil. Därav rosetten i håret och lollipopsen i bakgrunden.
Mina päron blev så förundrade att dom ville ha denna på väggen i köket haha söta <3
Sen idag så tecknade jag mig och min älskade underbara man <3
Denna kille älskar jag så mycket så att jag inte vet var jag ska göra av all kärlek till honom <3
Min fina prins :)
Denna bild ska han få av mig imorgon när vi träffas bara för att han är bäst <3
Nu blire att kolla på Big Brother (beroende) och sen sussa
Ha en fortsatt trevlig kväll!!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0